E-mail marketing



Tekst, który za chwilę przeczytasz, jest wyjątkowy. Bardzo rzadko prosimy autorów książek, aby opisali i zareklamowali swoją publikację. Tym razem sytuacja jest nietypowa. Autorem książki “Błyskawiczny e-mail marketing” jest Dariusz Puzyrkiewicz, jeden z najbardziej obiecujących polskich copywriterów.
Kto jak nie on mógłby lepiej przybliżyć Ci tę wyjątkową na polskim rynku publikację?

Teraz Każdy Może W Podobny Sposób
Sprzedawać, Cokolwiek Zechce

Aby pomóc Ci zdecydować, czy ta książka jest dla Ciebie, przedstawię listę kilku sekretów, które w niej ujawniam:

  • Jak zdobyć zaufanie swoich subskrybentów, by traktowali Cię jak sympatycznego znajomego, a nie natrętnego akwizytora, który tylko szuka okazji, by wyciągnąć od nich pieniądze?
  • Jak wykorzystać 4 proste techniki sprzedaży za pomocą e-maili, które nie zrażają klientów, a wręcz zachęcają ich do otwierania kolejnych wiadomości od Ciebie?
  • Jak wykorzystać najważniejszy element każdego e-maila, by był on zawsze otwierany bez względu na jego treść? (Nie, nie jest to tytuł wiadomości.)
  • Jak unikać 3 podstawowych błędów, przez które Twój e-mail od razu ląduje w koszu, a Ty jesteś traktowany jak spamer?
  • Jak nie tracić czasu i od razu zdobyć rzeszę wiernych czytelników? Droga na skróty, którą jeszcze mało kto wykorzystuje.
  • Co musisz napisać czytelnikowi, by poczuł, że koniecznie musi przeczytać całą wiadomość do końca i jak najszybciej kliknąć w link do Twojej oferty?
  • Jak dopasować treść wiadomości do czytelnika, nawet jeśli niczego o nim nie wiesz, a chcesz by natychmiast poczuł, że to osobista wiadomość do niego, a nie seryjny mailing?
  • Czego pod żadnym pozorem nie pisać, bo całkowicie zniszczy to skuteczność każdego e-maila?
  • Jak na 6 sposobów wykorzystać jedno z dwóch miejsc w wiadomości, które na pewno zostanie przeczytane?
  • Gdzie szukać sprawdzonych pomysłów na skuteczne e-maile, tak by ich pisanie nie zajęło więcej niż 15–20 minut? Zaproponuję Ci 40 pomysłów (z przykładami), które mogą skrócić czas tworzenia wiadomości nawet do 5 minut!
  • Co sprzedawać klientowi, by nie mógł się od Ciebie odczepić i wręcz błagał o więcej?
  • Jak i gdzie umieszczać linki w tekście wiadomości, by były najbardziej skuteczne?
  • Jak pisać tytuły e-maili, by odbiorca nie mógł ich zignorować, co więcej, by od razu zaczął myśleć o kupnie Twojego produktu? (Pokażę Ci 12 typów takich nagłówków, oczywiście z przykładami).
  • Jak najlepiej wysyłać oferty klientom, by kilkukrotnie zwiększyć szansę na ich dobre przyjęcie przez klienta?

***Wiecej na temat skutecznego e-mail marketingu dowiesz  się***
tutaj


Jedna odpowiedź do wpisu “E-mail marketing”

Zostaw odpowiedź